Česta pitanja
FAQ - Često postavljena pitanja
1. Koliko košta obuka?
Obično prvo i najčešće pitanje, koje je u suštini mnogo manje relevantno po redosledu stavki koje treba sagledati prilikom izbora škole. Ako je interes ući u profesiju koja je veoma dobro plaćena a sa druge strane izuzetno konkurentna, trebalo bi da nadjemo najbolji mogući kvalitet obuke. Sa jedne strane da bi smo lakše došli do tog posla, a sa druge, ako već investiramo u sebe značajna sredstva da to uradimo na pravi način jer 10% uštede u startu može da nas košta mnogo više kroz posledice neadekvatne obuke. Cena je bitna, ali u vidu toga šta dobijamo za taj novac.
2. Koja je razlika izmedju drugih škola i vas?
Mi smo najbolji, drugi ne valjaju. Šalu na stranu. Niko nije ni najbolji ni najgori. Pilotska obuka je proces učenja nove veštine. Tu veštinu instruktori prenose na kandidate. Instruktorstvo je takodje veština, koju obavljaju ljudi, koji su kao i u svakoj profesiji različitih mogućnosti. Naravno, postoji standard, i svaki profesor ili instruktor je sertifikovan ispunjavajući parametre iznad minimalnog standarda tokom tog procesa. Maksimalni standard ne postoji tako da se ta veština može razvijati dugi niz godina. Odgovor na pitanje je, svaka škola ima tim ljudi koji ima određene kapacitete. Za naše okruženje, a sada i šire zbog globalnog nedostatka instruktora, imamo mali ali iskustveno nespecifično snažan tim, konkurentan mnogo većim organizacijma. Naš savet je, proverite svakoga i odlučite racionalno.
3. Ja želim samo dozvolu privatnog pilota. Ne moram da imam ozbiljan tretman kao budući profesionalci?
Naprotiv. Budući profesionalci imaju mnogo veći fond časova i samim tim više vremena da savladaju letenje do visokog nivoa bezbednosti i sigurnosti. Privatni letači neće prevoziti putnike velikim avionima, ali će leteti avion sami ili sa prijateljima u sličnim realnim uslovima. Naš stav je da je poželjno više truda uložiti ako neko planira da sa samo 60 sati ukupnog naleta krene u samostalne avanture, naspram nekoga ko će se školovati za profesionalca i imati preko 200 sati leta nakon završene obuke. Jer bezbednost vas i vaših gostiju na letu je na prvom mestu.