Obuka
Sportska dozvola - PPL
Osnova svega je sportska dozvola, ili sada pod nazivom PPL - Private Pilot Licence. Nekome je samo to cilj, da leti za sebe ili da ostvari svoj san da postane pilot bez profesionalne ambicije. Drugima je PPL temelj sutra uspešne karijere u avijaciji. Često zapostavljen segment, jer kako se brzo živi tako se i razmišlja, ''šta će meni ovo malo sokoćalo, da pretrčim i dohvatim se velikog aviona'', ali to sutra donosi druge muke koje nekada i onemogućavaju uspešan početak profesionalne karijere.
Mi znamo koliko su ti temelji važni, i shodno ambicijama i snovima kandidata, oblikujemo budućeg pilota na pravi način.
Akumuliranje naleta - Time building
Šta je zapravo akumuliranje naleta? Ko želi biti profesionalac, nakon PPL dozvole mora krenuti na kurs za profesionalnu dozvolu ili CPL - Commercial Pilot Licence. Ali za polazak na kurs treba imati barem 150 sati ukupnog naleta na avionu, a minimum nakon završenog PPL kursa koji kandidati imaju je 55-60 sati naleta.
Akumuliranje naleta nije kurs koji se vrši po programu obuke, zapravo je tehnički samo to, skupljanje sati leta. Ovo je nešto što i škole i kandidati ''zloupotrebljavaju''. Ni školi ni kandidatu nije potreban instruktor za ovu fazu, i da bi se ubrzao proces i smanjili troškovi, kandidati se ''sami vozaju''. I tako sveži piloti bez iskustva, kao nakon auto škole, sami prvo stvaraju loše navike a zatim ih nekoliko desetina sati temeljno upisuju u svoju pilotsku motoriku. Takvog pilota sutra neće tolerisati na CPL obuci a tek ne prlikom intervjua za posao.
Zbog svega ovoga, mi ovu fazu tretiramo kao obuku i kandidata pripremamo za nadolazeću avanturu obuke za profesionalnu dozvolu. Da bi kandidat maksimalno iskoristio svoje dragoceno vreme i novac na toj kratkoj a zahtevnoj fazi obuke.
A možda nemate profesionalne ambicije, nego vam samo treba malo sigurnosti nakon tek steknute PPL dozvole. Više ste nego dobro došli da letimo zajedno, pa i na vašem avionu ako je to slučaj.